sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Credinta sau desfrau?

Dumnezeire. Sfanta treime. Bullshitul mileniului. Vreau sa stiu sincer, cati dintre voi credeti intr-o fiinta suprema? Cati dintre voi acceptati cu stoicism ideea care v-a fost inoculata de mici cum ca sunteti un fel de oi in turma aluia care are aureola si poarta barba si o toga? Acum pe bune, daca era o fiinta net superioara, nu vad de ce a avut nevoie de o toga , pardon , o ROBA in care se imbraca cand apare prin diverse locuri de-a lungul istoriei? C`mon people, am pretentia ca zeitatea care are grija de mine, ma iubeste, este toata ziua cu ochii pe mine, dar ma arunca in iad daca sunt lãu :( , sa nu apara intr-o costumatie care in societate ar putea fi considerata cel putin de o influenta gay ( iar cand spun gay, nu vorbesc despre conotatia friendly si englezeasca a cuvantului . ci despre aia dura care face referinta la derrierul baietilor transformat din (_._) in (_0_) cu ajutorul _|_...destul de grafic? ). In plus, sunt curios de ce marea majoritate a MARILOR afirmati credinciosi sunt de fapt niste mari golani? Sa-l luam spre exemplu pe Papa....sanctitatea sa Papa...omu meu este tipicul mafiotului de cea mai inalta speta, si va voi demonstra in cateva cuvinte :

1) omu meu are conac - vaticanul este practic casa lui
2) desi suntem credinciosi, iar Dumnezeu ne primeste in casa Lui cu bratele deschise, platim intrare la Vatican, si nu una modica! (mi se pare normal, cu ce isi mai sponsorizeaza oamenii traficul de droguri ulterior?)
3) Papa, desi e luat din randurile oamenilor si nu e vreo fiinta superioara noua, iar Dumnezeu explica in cartea aia numita Biblie ca toti suntem o apa si un pamant, este tinut intr-o cusca de plexi, sa nu care cumva sa il atinga vreun sarantoc .... hmm....trist dar adevarat nu?


Ma rog , I could go on for days dar nu e cazul......

Pentru moment si pentru ora la care ma aflu, atat....dar daca v-a placut promit ca maine va impartasesc mai mult din ideile mele , poate cretinoide dar realiste si care vizeaza fanaticismul religios ce ne cuprinde incet incet pe toti.





On that note, va las cu o glumita :

Q : De ce nu poate manca Iisus Tic-Tac?
A : Pentru ca are gauri in palme....

2 comentarii:

  1. da-l n fericire p Papa...
    NU in asta sta credinta...
    sta n simplul fapt ca putin inainte sa adorm.. am speranta.. ca fratele meu nu zace undeva uitat.. ci este undeva in cer.. ntr-un loc mai bun.. intr-un loc fara tot felu de ratati complexati si parsivi...
    am speranta ca nu trebuie sa ma razbun p fiecare kkt care mi-a gresit.. si ca toate se rezolva d la sine la un moment dat..
    asta crd io la ora asta ...

    RăspundețiȘtergere
  2. ideea e urmatoarea (cel putin asa vad eu lucrurile): dumnezeu e unul. fie ca-l cheama alah, buddha sau mai stiu eu cum. biserica(institutia in sine) e o unealta de a manipula masele. biserica e un fel de "bau bau" din cele mai vechi timpuri. sa nu-ti pierzi credinta in dumnezeu e ideea. sau cel putin asa se spune. dumnezeu nu e biserica, nu e o sutana sau un papa care sta si-ti citeste dintr-o carte. dumnezeu e tot. parerea mea e ca trebuie sa speri mereu la ce e mai bun. ca de fapt tu ca individ esti cel care atrage ce e bun sau rau asupra ta in functie de ce si cum gandesti. cred mai mult intr-o karma, intr-o roata ce se invarte. si ca lucrurile nu se intampla cand vrei ci atunci cand te astepti mai putin. cred ca platim intr-un fel toti pentru greseli si momente neinspirate din viata noastra. si asta cred cu adevarat. si mai mult de atat...vad asta pe chipul copilului meu. greseala si neinspiratia de a nu sta acasa pe timpul sarcinii si a suporta stresul ununi servici o face pe maya sa plateasca pentru asta. si asta nu e drept. si te face sa urli. si sa te intrebi de ce. cu ce ai gresit si de ce dumnezeu nu a avut grija??? dumnezeu iti da semne...trebuie sa stii sa le interpretezi. asta e parerea mea.
    dumnezeu e speranta si grija ta pentru tine. biserica e o unealta mascata a diavolului.

    RăspundețiȘtergere